1 צפייה בגלריה
מרתון ירושלים 2019. צילום: יואב דודקביץ'
מרתון ירושלים 2019. צילום: יואב דודקביץ'
מרתון ירושלים 2019. צילום: יואב דודקביץ'
מרתון ירושלים 2020 נדחה: 24 שעות לאחר הודעת משרד הבריאות כי יאסור את קיומו של המרתון, הודיעה היום (חמישי) עיריית ירושלים כי המרתון שהיה אמור להתקיים ביום שישי ה - 20 במרץ, יידחה. בהפקה בוחנים אפשרות לקיים אותו בחודש אוקטובר.
״בתום הערכת מצב שכינסתי היום עם כל הגורמים העירוניים ובתיאום מלא עם משרד הבריאות הנחתי על היערכות מיוחדת של כלל המוסדות בעיר כדי להתמודד יחד בצורה המיטבית ביותר עם האתגר הבריאותי שמציב בפנינו נגיף הקורנה. אני סמוך ובטוח שירושלים, עיר הנצח, שכבר עמדה בפני אתגרים רבים בעבר תדע לצאת חזקה ומחוזקת גם מהמשבר הזה״, אמר ראש העירייה משה ליאון והוסיף: ״אני מודיע שמתוך אחריות לתושבי העיר ולשלומם החלטנו לפי שעה לדחות את המרתון לאחרי החגים. אני מדגיש - לדחות״
״דבר לא יעצור את הריצה קדימה של ירושלים והמרתון יתקיים. כרגע הוא מיועד לאוקטובר הקרוב. אחרי החגים. במקביל אנחנו בוחנים עם גורמי הרפואה והביטחון את אירועי חג הפורים בבירה. מתוך אחריות לשלום התושבים והחוגגים, קיבלתי החלטה, מצערת אך נכונה, לבטל את מסיבת הפורים המסורתית שתוכננה להתקיים ביום רביעי בנחלאות. לגבי שאר האירועים אנחנו נעשה הכל כדי שיתקיימו – תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות למניעת התכנסויות המוניות״.